Brev:
Modermælkserstatning og flasker på ferie
18. oktober 2008
Alder:
3 mdr.
Modermælkserstatning og flasker på ferie
Hej Helen
Vi skal til Ægypten her først i november. Jeg er i vildrede i forhold til rengøring af sutteflasker til min lille dreng på 3 måneder.
Jeg havde tænkt mig at medbring engangsflasker og mælk i brikker så jeg ikke skulle i kontakt med deres vand. Men der er 50 flasker og så brikkerne med mælk oveni. Så derfor - kan jeg koge vand fra hanen og rengøre som jeg gør det nu eller skal rengøring også komme fra vand på flaske?
Hilsen Dorthe